Bo-Ex website nog makkelijker in gebruik!
Onze website is nu nog gemakkelijker in gebruik! Op donderdag 17 oktober hebben we een aantal verbeteringen doorgevoerd.
Zo staat het menu nu bovenaan de pagina, samen met de inlogknop, zodat u nog makkelijker informatie kunt vinden en uw zaken kunt regelen. Inloggen gaat snel en eenvoudig via "Mijn Bo-Ex" rechts bovenin. Ook hebben we de zoekfunctie verbeterd, zodat u nog sneller kunt vinden wat u nodig heeft. We hopen dat deze aanpassingen het gebruik van de website voor u nog prettiger maken!
Wist u dat u veel huurderszaken zelf kunt regelen op onze website? Dat kan via uw eigen account (Mijn Bo-Ex), waar en wanneer u wilt. Zo hoeft u niet meer te bellen met onze klantenservice. Via www.mijn.boex.nl/mijn-gegevens kunt u inloggen. Met uw account kunt u onder andere:
Uw gegevens inzien
Uw huur betalen of opzeggen
Overlast melden
Toestemming vragen om uw woning aan te passen
Reparaties melden
Heeft u nog geen account? Dan kunt u deze direct aanmaken op www.mijn.boex.nl/account-aanmaken. Lukt het u niet zelf? Vraag dan de sociaal buurtbeheerder om hulp. Wel zo makkelijk!