Geplaatst op

De afgelopen jaren is alles steeds duurder geworden: boodschappen, energie, de kosten voor een bankrekening, uw huur. Daardoor krijgen steeds meer bewoners geldproblemen.  

Daarom heeft u van Bo-Ex de Woonkostenkrant thuis ontvangen. Deze krant staat vol informatie en tips over omgaan met geld. Niet alleen over de kosten van wonen, maar ook over hoe u voordelig boodschappen kunt doen, hoe u schulden kunt voorkomen of juist oplossen en hoe u uit kunt vinden of u goedkoper kunt bankieren. In een tijd waarin alles alleen maar meer geld kost, helpt de informatie uit deze krant u misschien juist om geld te besparen.

Klik hier voor de digitale versie van de Woonkostenkrant.

Heeft u moeite met het betalen van uw huur of heeft u een huurachterstand? Kijk dan op www.boex.nl/huurachterstand.
Of neem contact op met onze klantenservice via klantenservice@boex.nl of bel 030 – 282 78 88.

Deel dit nieuws

Overig nieuws

Bo-Ex kantoor donderdag 19 december eerder dicht!

Donderdag 19 december is het hoofdkantoor van Bo-Ex eerder gesloten. U kunt tot 12:00 uur bij de balie terecht. Daarna zijn we dicht. Onze klantenservice is na 12:00 uur ook niet bereikbaar.

Informatie over aanleggen glasvezelnetwerk

Open Dutch Fiber en KPN zorgen in Utrecht voor glasvezel in de woningen. Glasvezel is een nieuw internetnetwerk dat sneller, stabieler en betrouwbaarder is dan de huidige internetkabel. Bo-Ex wil graag dat haar huurders gebruik kunnen maken van de best mogelijke digitale oplossingen en diensten. Daarom steunen wij de aanleg van een glasvezelnetwerk.